افزايش اشتياق و درگير کردن کاربر، باعث بهبود رتبهي سايت ميشود
به عبارت ساده، اشتياق کاربر به معني توانايي حفظ توجه کاربران است. از نظر SEO، معيار اشتياق کاربر ،مدت زماني است که يک کاربر در وب سايت شما صرف ميکند.
گرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است اما شواهد نشان ميدهد که اين غول موتور جستجو به سايتهايي که کاربران بيشتري جذب ميکنند و پيج رنک (اتوريتي) بالاتري دارند، امتياز ميدهد. تحقيقات حاصل از SimilarWeb يک ارتباط مثبت بين معيارهاي اشتياق کاربر و رتبههاي جستجو را نشان داد و Backlinko با مطالعهي يک ميليون نتيجهي جستجو، ارتباط مشابه بين نرخ دفع کاربر (bounce rate) و رتبهي سايت (rankings) را مشاهده کرد. ادامه مطلب.
درباره این سایت